2 Ekim 2011 Pazar

YAZI DİZİSİ : CUMHURİYET ÇOCUKLARININ ORMANI BİR YAŞINDA - 4

İlk yanıt Sevgili okuldaşım Ayşe Feriha ÖZDOĞAN’dan geldi :

Kimden       : Ayse Feriha Özdogan <ferihaozdogan@hotmail.com>
Kime           : avoran@gmail.com
Tarih           : 14 Eylül 2010 15:42
Konu RE     : ORMAN AÇILIŞINA DAVET


Sevgili Yavuz çok çok kutlarım seni .Böyle duyarlı, yararlı ve önder yurttaş davranışın için.

Çok gurur verici bir iş yapmışsın.Gelip açılışında bulunmayı çok isterdim .Şirince’de yaşayan bir arkadaşım var onu haberdar edeceğim,  en azından uğrayıp görsün diye..

Hepimize örnek olması ve böyle ormanların  devamının gelmesi dileğiyle  hayırlı uğurlu olsun.

Sevgi ve selamlar,

Art arda yağmur gibi yağan iletilerden  Gönül Saray’dan gelen 4’üncüsü şöyleydi :

"Bravo Yavuz Kardeşim.

Çok gururlandım. Bu özverinden ilhamla, başka bir girişimin kapısını aralayabilir miyiz diye düşündüm.
ANKARA CUMHURİYET LİSESİ ORMANI’na ne dersiniz?
Ege Orman Vakfı ağaç başına 40TL alıyor zannederim.
Her birimiz, kendimiz eşimiz ve iki çocuğumuz adına 40’ar TL “sorumlu vatandaş” parası versek( öğle yemeği parası) veya ramazan ayının fitresini doğaya ödediğimizi düşünsek,
200 kişi bu kampanyamıza katılsa 1000 ağaçlık bir ormanımız olur.
Yavuzcum, böyle bir projeyi deneyimli bir kişi olarak yürütebilir misin?
Ne kadar vakit alır? Senin ormanın ekimine, açılışına yetişir mi örneğin?
Yerimiz senin ormanın yanıbaşında olabilir mi?
Kimler bu işte var arkadaşlar?
Valla çok heyecanlandım.
Gönül Saray"

    
Diğer Arkadaşlarım :
  "evet....evet....evet..
 Remide "


Ayten ;

 
"
Sevgili Yavuz,
Sen bir harikasın, Muhteşem bir iş yapmışsın. Gözlerimden akan yaşlardan ne yazdığımı bilememekteyim.. Milyon kez seni kutluyorum, ne mutlu ki bana,arkadaşınım. Sevgiyle kucaklıyorum.                                          
Ayten Kökpınar Erarslan"


 
"Sevgili Yavuz,
Hicbirsey beni bu kadar heyecanlandıramazdi. Çok çok tebrikler. Beni şimdiden yaz.Sevgiler
Oya AKHAN"
 

"Her Türlü Takdire şayan çabanızda yanızda olmayı çok isterdim...
Sizlere güç ve sabırlar dileğiyle
 
Ümit Özcan GÜNDÜÇ "
"Ben varım Gönülcüm. seve seve..
Nilgün Bostancı "

"Sevgili Yavuz,
Yaşgünümü kutlama nezaketine teşekkürler. Ben de sana ailenle birlikte sağlıklar ve mutluluklar diliyorum.
Ayrıca her geçen gün bir başka güzelliğini daha öğreniyorum.
Lisemizin izcisine ve Yavuz Oran üretimine yakışan Ormanın nedeniyle de seni kutluyorum sevgili kardeşim. Keşke hepimiz senin kadar güzel şeyler üretebilsek ve yapabilsek.
Sağlıcakla kal.
Mehmet Tomanbay"


 "14 Eyl - Gerard Abajoli
 
Tebrikler Yavuz..
"Haber almak senden ne güzel..
Bu güzel gününde beraber olmak çok iyi olur..
Bir ara İzmire gelecem, o tarihe denk gelirse birlikte oluruz. Magic yaparız bol bol..
Davetin ve ikramların için merci.. 
Sevgiler
GRD"
 
"SEN,BENİ ORMANA ÇAĞIRACAN BEN DE GELMEYCEMMM HAAAAAA...TABBİİİİ    GELİYURUUUUMMMMM.....
  İDİL SİMAY ÖZMERT "


"Sevgili Yavuz,
Ne kadar güzel bir işe ön ayak olmuşsun.Ben de Datça'da çok küçük bir organizasyonla ağaç dikme işine soyunmuştum.Kendini çok huzurlu hissetmene neden oluyor.
Ben pazar günü Datça'ya dönüyorum.İhtimal bu etkinliğine katılamam.Seni bu kararlı ve inançlı tutumundan dolayı gönülden kutluyorum.
 
Sevgiyle kal.
Aziz Oğuz"


"Bu güzel günde bulunmak isterim ama Ankara dayım. Seni gönülden kutlar sevgiyle kucaklarım
fidanlar güzel günlerde boy atsın orman olsun kardeşcesine.
İlçim Otkan 63"

 
"ABICIM MERHABA,
 
BEN GELIRIM BU HARIKA ACILISA..AYRICA FIDANDA DIKMEK ISTERIM HATTA ORMANDA YARATMAK...AMA BU KONUDA BANA YOLGOSTERICI DESTEK OLMAN LAZIM JSEVGILER
UGUR ERDAN"

 
"Sevgili Yavuz Bey,
Böylesine anlamlı ve değerli bir düşünceyi ,kendi gayretlerinizle  hayata geçirmiş olmanızdan ve böylesine özel bir güne nezaket gösterip davet etmenizden dolayı onur duydum.
Mutlaka katılmak isterim.
Sevgi ve saygılarımla,
Hayal HAN"
 
 
..ve bu çağrımın altına girmemiş olan,facebook, sms ve telefonla ulaştırılmış yüzlerce ileti daha...

Bu arada en ilginç tepki de sevgili kuzenimden geldi :
 “Yavuz ! Büyük iş yapmışsın gene. Kutluyorum seni. O kadar ağacı, onca işinin gücünün arasında hangi ara diktin yahu?”
 
(Devam edecek)
Yavuz Oran

Hiç yorum yok: