11 Ekim 2011 Salı

BEN BİR KLAVYE DELİKANLISIYIM!

Ben bir klavye delikanlısıyım.Klavye ve bilgisayarım karşımda,çerezim,viskim veya 1 bardak demli çayım yanımda iş başındayım. Klavyede harikalar yaratırım. Asarım,keserim,dünyayı kurtarırım, felsefe yaparım,tarih ve politika bilgimi konuştururum, kadın ruhundan anlarım, adamım ben, adamım!! Ben bir klavye delikanlısıyım; yeri geldiğinde bekar, yeri geldiğinde sorunlu bir evliliği olan, yeri geldiğinde ise sadece kendime hesap veren savaşçıyım. Durumlara göre davranır, sürekli koku almaya çalışırım. İmitasyon erkeğim ben, hatta fason üretim,yazdıkça komikleşir, değerimi azaltırım. İtinayla ayar verir, sonunda kendi ipimi yine kendim çekerim. Ezikliğin dışa vurumuyum ben. Reel hayatta asla veremeyeceğim sözleri, bilgisayar karşısında en cesur eda ve nidalarla haykırır, iş ciddiye bindi mi ürkek tavşanlar gibi kaçarım. Lafla peynir-ekmek gemisi yaparım,dünyayı kurtarırım, sevgiye ve güzelliklere övgüler yağdırırım,kadın arkadaşlarıma asılırım,e ne de olsa ben klavye aslanıyım!



Ben bir klavye delikanlısıyım.Facebook,twitter gibi sosyal paylaşım sitelerinde profil resmimi gördünüz mü hiç? Afilliyim,fiyakalıyım,jöntürküm,mihrabım yerinde,endamım önümde egosantrik ve fakat, akıllara ziyan bir laf salatasıyım.

Ben bir klavye delikanlısıyım.Sözün bittiği yerde aralıksız konuşur,elimde tesbih yerine mouse u gözünüze gözünüze sokarım.Heyyyy delikanlıyım ben! romayı da yakarım! Zebaniyim ,gulyabaniyim,cümlelerimle gündünüzü, gecenizi zehrederim, ardından da kalkar kuru bir ''özür dilerim.''

Ben bir klavye delikanlısıyım.Ben bir insanım.Olmak istediğim kişiliklerle,olduklarım arasında sıkışıp kalmış bir zavallıyım.Anlayın beni,Med-cezirlerdeyim,aynı zamanda şövalyeyim,bir elimde mouse, dilimde çiçek cümleler,icabında kapınızda sırılsıklam, mucizeler yaratan kahramanım!

Ben bir klavye delikanlısıyım...Ne yazık ki sosyal hayatımda birikmiş dışlanmışlıklar,eksiklikler,öfkelerim,isyanlarım,hayallerim,umutlarım elimi klavyeye yapıştırdığımda beni tetikliyor..Hızlı mesaj yazarım,gerektiğinde argo kullanırım,sarkarım,sırnaşırım,bulantı ve karın ağrısı yaparım.

Ben bir klavye delikanlısıyım.... Endikasyonlarım:Karşı cinste duygusal yoksunluk ve eksiklik tedavisi. Kontrendikasyonlarım:mide bulantısı,karın ağrısı,şiddetli ishal.

İTİNAYLA SAKININIZ...

Nilay Giray'88

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Nilaycım ekleyecek laf bulamadım :)
AKS

Nilly dedi ki...

Beğendiğine sevindim canım:)