23 Eylül 2011 Cuma

KUĞULU'DA GÜLER TEYZE


Yolumun üzerindeki Kuğulupark’ a sık sık uğrarım. Bugün uğradığımda Güler Teyze ile tanıştım. Bastonuna dayanarak geldiği Kuğulupark’ ta kuğuları besliyordu. 

- Kuğular sizi tanıyorlar, dedim.

- Evet, dedi. Haftada 3 kez buraya gelir kuğuları, ördekleri, kazları ve güvercinleri beslerim. Eskiden Esat’ta otururdum. Şimdi Batıkent’ ten buraya dostlarımı beslemeye geliyorum. Birazdan kazları besleyeceğim. Taze salatalık aldım. Doğrayıp onlara vereceğim. Uzaktan beni gördüklerinde tezahürat yaparlar, istersen sen de gel izle.
 
Güler teyze kuğuları besledikten sonra parkın dip tarafındaki kazlara yöneldi. Hakikaten kazlar uzaktan Güler teyze’ yi kalabalığın arasından tanıdılar ve hep birlikte yüksek sesle bağırarak sevinçlerini açığa vurdular. Güler teyze de taze salatalıkları bıçağı ile ince parçalara bölüp, eli ile kazlara tek tek yedirdi. Kazlar da birbirleri ile dalaşmadan sunulan salatalıkları Güler tezenin elinden yediler.
Çektiğim fotoğrafları yayınlamak için kendisinden izin aldım. Vedalaşarak parktan ayrıldım.


23.09.2011
Sevgilerimle,
Mehmet Hamurkâroğlu 


5 yorum:

ayten erarslan dedi ki...

Resimler çok güzel...Güler teyze'yi tanıttığı,anlattığı için Mehmet Hamurkaroğlu'na teşekkürler

MEHMET HAMURKÂROĞLU dedi ki...

Foto haberimi yayınladığı için OKU YORUM yöneticimiz sevgili Aylin' e ve yorum yazan arkadaşlarıma teşekkürler.

dilek dedi ki...

Kuğuların böyle de beslendiğini bilmiyordum.Teşşekkürler Güler Teyze

Unknown dedi ki...

Saygıdeğer Mehmet bey.teyzeme bu güzel anıyı hazırladığınız için teşekkürler.Ne yazık ki kuğular artık öksüz kaldı.Güler teyzemi bu gece kaybettik.Bunu bilmenizi istedim.Bize böyle bir hatıra bıraktığınız için size çok teşekkür ederiz.
Yeğeni Handan.

MEHMET HAMURKÂROĞLU dedi ki...

Allah rahmet eylesin, Güler teyze nur içinde yatsın. Yakınlarına başsağlığı ve sabır diliyorum.